Illustrasjonsbilde av kartet
Hvorfor deler vi ut

Samfunnsutbytte

Over hele Norge finnes det mennesker som tør å satse, stille opp og skape noe som betyr mer enn dem selv. Frivillige og talenter som bidrar til liv og aktivitet i lokalsamfunnene sine.

Mer enn 40 % av banken eies av nettopp lokalsamfunnet.
Derfor går også en rettmessig andel av overskuddet tilbake til samfunnsnyttige formål. Gjennom å dele ut samfunnsutbytte til gode tiltak i Midt-Norge, gjør vi vår del av landet til et bedre sted å bo for oss alle.

Vis din støtte og del artikkelen